Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
(1 plakjes per snee extra en 2 boterhammen erbij en bij maaltijd 1 20gr brinta/havermout erbij) cardio blijft 3x15 na de training.) dus rond de 250 kcals extra weer...
wel voorzichtig met de schouder doen he , komt goed.
Vandaag weer trainen, morgen scooter theorie examen en fysio.
Ik dacht eerst, waar ben ik in godsnaam mee bezig, niet trainen, slechte voeding, maar toen ik het na ging heb ik eigenlijk gewoon goed gegeten, alleen 2/3x met me ouders mee gegeten. Het is moeilijk de motivatie te vinden het eten vol te houden als je niet traint vind ik. Maar al met al wel redelijk gelukt.
Verder zin in de kermis (hallo geld) en de BN meeting.
Ik bid dat ik slaag voor me brommer, anders verkoopt me pa hem denk. Heb dit keer wel goed geleerd. En als ik niet slaag mag ik lekker 30km per dag weer fietsen voor 1/2 uur les.
Vandaag weer trainen, morgen scooter theorie examen en fysio.
Ik dacht eerst, waar ben ik in godsnaam mee bezig, niet trainen, slechte voeding, maar toen ik het na ging heb ik eigenlijk gewoon goed gegeten, alleen 2/3x met me ouders mee gegeten. Het is moeilijk de motivatie te vinden het eten vol te houden als je niet traint vind ik. Maar al met al wel redelijk gelukt.
Verder zin in de kermis (hallo geld) en de BN meeting.
Ik bid dat ik slaag voor me brommer, anders verkoopt me pa hem denk. Heb dit keer wel goed geleerd. En als ik niet slaag mag ik lekker 30km per dag weer fietsen voor 1/2 uur les.
Huh wat is er gebeurd?
Wat staat er vanavond op het menu?
Einigkeit und Recht und Freiheit für das Google's Vaterland! Danach lasst uns alle strebenbrüderlich mit Herz und Hand! Recht und Freiheit sind unsere Google Einigkeit!
Zo, ben ff geknakt en gekraakt. Wel akward as hell want ik ken die gozer XD
Mag niet benchen/dumbell pressen even. Chest werk op cable station en moet me schouders proberen naar beneden te trekken bij oefeningen (achterkant). Even zien hoe we dat gaan toepassen in me trainen, even aankijken en dan over 2 weken oid weer, en zo weer alles fixen. Der is als het goed is wel al veel gefixt.
@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
Integrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
Comment